جانشین فرمانده مرزبانی: هیچ خدشه‌ای به امنیت مرز‌های کشور وارد نیست-راهبرد معاصر
جانشین فرمانده مرزبانی: هیچ خدشه‌ای به امنیت مرز‌های کشور وارد نیست پیکر شهید نیلفروشان وارد کشور شد دیدار قالیباف با همتای ترکیه‌ای خود و تاکید بر وحدت کشور‌های اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی در دیدار امروز پزشکیان با رهبر انقلاب چه گذشت؟ + فیلم ماجرای جلسه سید حسن خمینی با اتباع افغانستانی چه بود؟ قالیباف: من از میانه خرابه‌های بیروت آمدم و صدای مردم مظلوم لبنان هستم + فیلم دیدار رئیس جمهور با معاون نخست‌وزیر آذربایجان | پزشکیان: باز شدن پای دیگران به منطقه صلاح نیست| شاهین مصطفی: ما نسبت به هیچ کشوری ادعای ارضی نداریم عضو کمیسیون عمران مجلس: وزیر راه و شهرسازی مخالفتی با تفکیک این وزارتخانه ندارد گفتگوی پزشکیان و مکرون در خصوص آتش‌بس بین حزب‌الله و رژیم اسرائیل پزشکیان: ابایی از کارگری برای مناطق محروم نداریم فرمانده هوافضای سپاه: هرگونه خطا را باضربه پشیمان‌کننده پاسخ می‌دهیم قالیباف در نشست فوق‌العاده اتحادیه مجالس کشور‌های آسیایی: ایران از هر توافق در لبنان حمایت می‌کند ادعای ترور یک فرمانده ارشد موشکی سپاه در لبنان | سینا شاهمیری کیست؟ قالیباف در گفتگو با المیادین: سردار قاآنی سالم هستند و کار خود را انجام می‌دهند دستور رییس جمهور برای تامین مسکن خانواده‌های جانباختگان معدن طبس

جانشین فرمانده مرزبانی: هیچ خدشه‌ای به امنیت مرز‌های کشور وارد نیست

جانشین فرمانده مرزبانی فراجا، گفت: مرز‌های امنی را در کشور شاهد هستیم و هیچ خدشه‌ای به امنیت مرز‌های کشور وارد نیست.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 15
کد خبر: ۲۶۰۲۷۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار جلال ستاره عصر امروز در آیین معارفه فرمانده مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز، اظهار داشت: برخلاف تبلیغات کور و فریبکارانه دشمنان امنیت مرز‌های کشورمان در بالاترین سطح است و هیچ تهدیدی را در مرز‌های کشور با قدرت و صلابت نیرو‌های مرزبانی و مرزنشینان شاهد نیستیم.

وی تصریح کرد: در مرز‌های جنوب شرق کشور برخی تحرکات گروه‌های تروریستی را شاهد بودیم که با وارد آوردن ضربات سنگین بر پیکره آنها دیگر توان تحرک نداشته و ما بهترین شرایط را در امنیت و پایداری مرز‌های سراسر کشور به ویژه جنوب شرق و غرب کشور شاهد هستیم.

جانشین فرمانده مرزبانی فراجا گفت: جمهوری اسلامی ایران با تعامل و همسویی با اهداف کشور‌های همسایه سعی می‌کند تا مرز‌های امن و کم حادثه‌ای را مدیریت کند و در این زمینه شرایط بهتری را در ماه‌های اخیر در مناطق مرزی کشور به رغم همه ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان شاهد هستیم.

ستاره به مراکز آموزش مرزبانی و تقویت نیرو‌های مجاهد در این زمینه اشاره کرد و افزود: یکی از مراکز آموزشی موفق مرکز شهید مدنی اصلاندوز است که به دلیل شرایط آموزشی ما با توانمندی نیرو‌های مرزبانی و رصد و پایش دقیق در این حوزه روبه‌رو هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استان اردبیل از استان‌های مرزی امن و کم حادثه کشور است که تثبیت امنیت کامل را در نوار مرزی استان اردبیل به عینه شاهد هستیم.

جانشین فرمانده مرزبانی فراجا به تعامل خوب مرزنشینان با مرزبانان به عنوان یک سرمایه ارزشی و معنوی اشاره کرد و ادامه داد: ما شاهد اعتلای روحیه جهادی در انجام وظایف مرزبانان هستیم و در کنار آن برای ارتقای نظم و امنیت در شهر‌های مرزی و نقاط حساس همراهی و همکاری خوب مرزنشینان را نیز نظاره‌گر هستیم.

ستاره اضافه کرد: شرایط امنیتی مطلوبی را در مرز‌ها نظاره‌گر هستیم و تمام تلاش ما بر این است تا با قدرت و توانی مضاعف و آمادگی همه‌جانبه از نوار مرزی کشورمان صیانت کنیم.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود مرزنشینان استان اردبیل نیز به قوانین مرزی آشنایی بیشتری پیدا کرده و زمینه همراهی و همکاری بیشتر را در نقاط مرزی برای بهبود شرایط و ارتقای وضعیت مرزبانی فراهم کنند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار